Need For Speed : Hot Pursuit - първи впечатления

От сега искам да отбележа, че това не е ревю на играта а просто списък с нещата, които са ми направили впечатление откакто съм започнал играта. Trolls be hatin..
NFS: Hot Pursuit.. възраждане на истинската NFS поредица?  Бих казал да. Оше с пускането на играта се забелязва, че Hot Pursuit не е като последните "уж" добри NFS-та. Лично аз като израстнал с поредицата и играейки всяка една от поредицата мога твърдо да заявя, че ТОВА а NFS. Започвайки от Pro Street всички други игри съм ги играл най-много 2 часа, защото просто не виждам нищо интересно или иновативно в тях. Need For Speed за мен винаги ще си остане онази игра, в която никога не натискам спирачките и карам по ненормални писти, ето затова не мога да приема Pro Street, Shift или Shift 2.
От друга страна си личи, че играта не е правена от същото EA студио като предишните игри и това не значи, че е лошо. Напротив, Criterion са кадърни пичове и в това съм се убедил като изцъках Burnout Paradise. Определено го има това Burnout усещане в Hot Pursuit, НО тази промяне е добре дошла след всичките fail игри.Поведението на колите е различно, новата дрифт система също е много интересна и т.н

Неща , които ми харесват:
  • Колите - да, колите.. има доста богат избор и всичките изглеждам прекрасно.
  • Писти/Карти - за разлика от някои предишни игри в Hot Pursuit времето е променливо и наистина оказва влияние върху геймплея
  • Ченгетата - откакто врътнах  Hot Pursuit 2 преди МНОГО време очаквах куките да се завърнат в приличен вид и тук наистина вече ми харесват, нещо, което в Most Wanted не успя да ме впечатли. Играта с тях е доста интересна и не се е променила чак толкова много от Hot Pursuit 2.
  • Autolog - въпреки, че играя играта с така нареченото пиратско копие бих казал,че Autolog системата доста ме заинтригува още от презентациите им. Попринцип не си падам много по тези " Социални мрежи" в игрите, но в Hot Pursuit се вписва добре, пък и за competitive играчите това е добре дошло.
  • Weapons - тези джуджавки за мен са добре дошли. Дават малко разнообразие в стила на игра пък и е забавно да гледаш как противниците ти си режат гумите. Радвам се, че не бяха направили система като CoDPoints на Treyarch за закупуването им, защото щеше да стане като NFS: World, който ми хареса, НО не е толкова безплатен колкото казваха.
  • Саундтрака - откакто чух Pendulum в него просто подивях. Какво по-яко от ненормален Drum'n'Bass и скоростни гонки ?
Неща, които не харесвам:
  • Изкуствения интелект на другите "играчи" - нещо, което винаги ме  е дразнело в NFS поредицата.  Шофьорите са малоумни и правят глупости.
  • Дрифт системата - поне засега съм доста скаран с нея. Като гръм от ясно небе ми дойде и още се дразня като другите играчи го ползват перфектно и им дишам прахта в последствие.
  • Графика - тук искам да уточня, че на графиката и няма нищо, даже си е много хубава. Работата е там, че все повече игри се стараят да изкарат хубава графика и забравят за геймплея и т.н. Графиката не определя нищо, просто е eye-candy. В случая с NFS това не е така, Criterion са ги съчетали доста добре.

Общо взето това са ми първите впечатления засега. Може да си помисля дали да направя ревю на играта, но има още време да я разцъкам.
Comments

Blogger Themes



Powered by Blogger